Sunday, April 13, 2014

Dah 3-4 tahun aku nafas guna oxygen. Dan aku okay.

malam ni rajin pulak otak aku nak bukak memori itu ini
rokok pertama
pada masa yang sama, aku putar cd Creamson
alunan iramanya mampu pecahkan kesunyian dalam malam bisu ini
track ke 2, 'of lies and lovers'
aku ikut sekali jerit
aku tak tahu pun lirik lagu ni
suara hati keluar ikut roh pergi
3-4 tahun dah memori ni dalam kepala
satu satu aku bentuk macam tengah jawab soalan calculus
puki susah
kisah yang diakhiri dengan mati
semangat aku pun ikut sekali
masa tu aku tak penah bernafas guna oxygen
dan aku tak terkejut
mungkin aku gila
kadang kadang aku rasa aku kat syurga
walaupun aku tak tahu pun rupa syurga macam mana
tak boleh bantah perasaan ni
asap asap yang aku hembus masa 3-4 tahun dulu pun dah tah mana hilang
memang aku harap dia dah ada penganti.



No comments:

Post a Comment