Monday, April 21, 2014

KL....aku tawar hati.

"nanti sampai kl roger roger la wei!"
"datang kl bukan nak lepak apa, sombong taknak roger. datang sebab gig je."
"babi kan kau ni, datang kl tak ckp"
"takpe kau datang je kl terus call aku"
"bila nak datang kl wei? babi rindu doh"


dan bila aku jejak kaki di tengah kota yang malaikat pun tak nak singgah ni
antara manusia dengan hantu bergaul jadi satu
tangan mula capai phone
scroll nama nama yang bicaranya manis manis belaka


tett tett tett tett tettt......

"sorry wei aku kat kampung ni"
"la kau kat kl ke ? asal tak cakap awal doh kau nak datang"
"aku malas arr nak masuk kl tuu, gila apa nak masuk kl, jam bodo"
"sorry aku tengah kerja ni, nanti apa apa aku call balik"
"ayah aku tak kasi keluar la wei"
"jauh laa nak gi kat kau tuu, kau datang la sini dekat sikit'


aku cuba paham keadaan mereka dalam diam
sambil mulut pun diam diam hembus
PUKI!!!

No comments:

Post a Comment